Математика 6 клас


Подільність натуральних чисел

Основна властивість дробу

Основна властивість дробу 2

Контрольні питання з теми "Подільність натуральних чисел"

Звичайні дроби

1. Додавання та віднімання звичайних дробів

Скорочення дробу

Зведення дробів до спільного знаменника. Порівняння дробів

Додаткова інформація.
Із двох мішаних чисел з однаковими цілими частинами більше те число, дробова частина якого більша. Із двох мішаних чисел із різними цілими частинами більше те, ціла частина якого більша.

Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками






Знаходження числа за його дробом 2

Задачі на множення дробів


Розв'язування задач за допомогою рівнянь


Ділення дробів 1


Ділення звичайних дробів


Ділення звичайних дробів. Рівняння


Знаходження числа за його дробом


Знаходження числа за його дробом 2


Перетворення звичайних дробів  на десяткові


Перетворення звичайних дробів у десяткові 2 










Раціональні числа та дії з ними.







Додавання та віднімання раціональних чисел



Тест "Додавання раціональних чисел"

Прочитати п. 27, вивчити правило заміни віднімання додаванням, розібрати Задачі 1 та 2. Відповісти на питання п. 27. Переглянути відео. Виконати в зошиті № 1187, 1190, 1193, сфотографувати та відправити на ел. адресу iroinarr@gmail.com для перевірки. В листі вказати прізвище та клас. Прохання розв'язувати самостійно. Матеріали опрацювати до 03.04. 

Пройдіть ТЕСТ "Додавання та віднімання раціональних чисел" в системі LearningApps зробіть скріншот результатів надішліть копію на ел. пошту iroinarr@gmail.com  , та отримайте оцінку.

ДОВІДНИК з теми "Додавання та віднімання раціональних чисел"

Контрольний тест з теми "Додавання та віднімання раціональних чисел"

УВАГА!!! 18.03. о 10.00 для 6-А та 6-Б класів відбудеться Контрольна робота з теми "Додавання та віднімання раціональних чисел". О 10.00 буде надано доступ та о 10.45 доступ буде закритий. 

Правила виконання контрольної роботи:
1. Робота має бути написана на окремому подвійному листочку (за необхідності буде здана на збереження).
2. Відповідати на тестові питання буквою, можна за умови очевидної відповіді, в усіх інших варіантах, необхідно провести або побудову, або привести короткий запис розв'язку завдання.
3. Починаючи з сьомого завдання розв'язуємо завдання повністю з умовою, висновком, відповіддю.
4. Фотографуємо роботу та надсилаємо на ел. пошту  iroinarr@gmail.com.
5. Роботи чекаю 30 хв. Роботи, які будуть надіслані пізніше, будуть мати нижчу оцінку.

Прочитав сам, попередь однокласника. Не пропустіть шанс отримати гарну оцінку.

КОНТРОЛНА РОБОТА №6 "Додавання та віднімання раціональних чисел"

З наступного тижня  вивчення тем та завдання необхідно виконувати за розкладом (кожен день) 

Множення і ділення раціональних чисел

Контрольні питання з теми "Множення і ділення раціональних чисел"

19.03., 30.03 Тема уроку "Множення раціональних чисел"
Завдання:
1) Опрацювати ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ТЕМИ
2) Переглянути відео
Множення раціональних чисел. Приклади та пояснення.
3)ДЗ Опрацювати п. 28 стор.212, вміти відповідати на питання в кінці параграфу. Вивчити правила та таблицю 14 (стор. 216).№ 1243, 1246, 1249 Завдання виконати до 01.04

31.03. Тема уроку "Переставна і сполучна властивості множення раціональних чисел. Коефіцієнт."
Завдання:
1) Виконати контрольне тестування "Множення раціональних чисел" (до 14.00 01.04)
2) Переглянути відео
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт
3) ДЗ №1251, 1252, 1257, 1374, 1379, завдання відправити на перевірку по ел. пошті.Завдання виконати до 02.04

01.04., 02.04 Тема уроку "Переставна, сполучна та розподільна властивості множення"
Завдання:
1)  Запишіть у зошиті переставну, сполучну та розподільну властивості множення. для додатних чисел. Опрацюйте п. 30,  стор. 235
2) Переглянути відео
1.Розподільна властивість множення
2. Розкриття дужок
3) ДЗ  п. 30 вміти відповідати на питання параграфу №№ 1379, 1387, 1389

06.04. Тема уроку "Розподільна властивість множення. Винесення спільного множника за дужки".
1. Переглянути відео "Винесення спільного множника за дужки" та зробити конспект:
записати розподільну властивість множення;
записати приклади застосування розподільної властивості множення на прикладах.
2. Виконати завдання в зошиті, сфотографувати та надіслати для перевірки. Обов'язково вивчити підказки.
Завдання виконати до 07.04.
Додаткове відео Зведення подібних доданків

07.04. Тема уроку "Розподільна властивість множення. Розкриття дужок. Зведення подібних доданків".
1. Переглянути відео "Зведення подібних доданків"
2. Виконати завдання у зошиті та надіслати на перевірку.
Завдання виконати до 08.04.
3. Тренувальна вправа: Пройдіть ТЕСТ "Зведення подібних доданків" в системі LearningApps 
08.04. Тема уроку"Розподільна властивість множення та її застосування" 
1. Завдання. Виконати тест 1"Застосування розподільної властивості множення" (оцінка буде виставлена за першій варіант проходження тесту)
2. За допомогою повторного проходження тесту виявити свої слабкі місця та зробити у зошиті приклади, які розв'язані невірно.
3. Повторення. Переглянути відео "Розкриття дужок" (перед якими стоїть знак + або -)

09.04. Тема уроку "Ділення раціональних чисел"
Завдання.
1. Опрацювати п. 29 стор.223. Відповідати на питання ПРИГАДАТИ ГОЛОВНЕ стор 226.
2. Переглянути відео Ділення раціональних чисел. Приклади та пояснення.
3. Тренувальні вправи: Ділення раціональних чисел 1, вправи з підручника №№1315, 1318,1323 (надсилати тренувальні вправи для перевірки не треба),  "Множення і ділення раціональних чисел" в системі LearningApps 
4. Виконати в зошиті та надіслати на перевірку до 13.04 Прошу зверніть увагу на наступний урок Завдання 3, його можна починати робити на вихідних.

13.04. Тема "Розв'язування задач. Самостійна робота"
УВАГА!!! 08.04. Треба було виконати тест "Застосування розподільної властивості множення", пройшли тест 3 учня. Всім іншим треба поставити 1?
1. Опрацювати корекційні матеріали за результатами домашніх робіт.
2. Пройти Контрольне тестування "Множення і ділення раціональних чисел"
3. Творче завдання: вбудувати таблицю знаків при множенні і діленні раціональних чисел в малюнок, та надіслати фото на електронну адресу. Завдання виконати до 14.04.




14.04. Тема "Розв'язування рівнянь"
Завдання:
1. Опрацювати п. 31, стор. 241 підручника, правила вивчити напам'ять, розібрати Задачу 1 і Задачу 2 у параграфі підручника (розуміти які властивості рівнянь були застосовані); згадати як знаходили раніше невідомий доданок, зменшуване, дільник, множник та інші компоненти дій, Переконатись, що властивості які ми будемо застосовувати не порушують їх.
2.Переглянути відео   Основні властивості рівнянь та прояснити поняття, які не були засвоєні.
3. Опрацювати поданий матеріал, розв'язати завдання з підручника та відправити на перевірку. Завдання виконати до 15.04

15.04. Тема "Розв'язування рівнянь"
1. Опрацювати матеріали "Як розв'язувати рівняння"
2. Виконати самостійну роботу та відправити на перевірку до кінця дня 15.04.
3. У кого виникли питання по розв'язуванню рівнянь.   Спочатку передивитесь уважно відео . Гадаю допоможе розв'язати самостійну роботу.

16.04. Тема "Розв'язування задач за допомогою рівнянь"
Завдання.
1. Переглянути відео Розв'язування задач за допомогою рівнянь, зробити конспект (у зошиті записати умову та розв'язок  двох останніх задач пояснених у відео, якщо ви не встигаєте то можливо призупинити відео) а також переглянути відео Розв'язування задач виду "ціна, кількість вартість" (аналогічно зробити конспект двох задач з цього відео). Згадайте, як записати коротку умову у таблиці.
2. Опрацювати п 32 підручника.
3. Виконати домашню роботу та надіслати на перевірку до 21.04.

УВАГА!!! З метою допомоги у підготовці до контрольної роботи пропоную ознайомитися з наступним матеріалом

21.04. Тема "Розв'язування задач за допомогою рівнянь"
Завдання.
Опрацювати задачі домашньої роботи 16.04. та виправити помилки. Після опублікування прошу для оцінювання роботи не надсилати. Зошити з усіма роботами будуть перевірені після виходу з карантину. Працювати потрібно в зошитах, а не на листочках. Оцінювання вашої роботи в зошитах буде стартовою оцінкою у наступному навчальному році.
ПОЯСНЮЮ! Робити та надсилати домашнє завдання потрібно вчасно, якщо розв'язана домашня робота вже опублікована, то перевіряємо самостійно і виправляємо помилки теж самостійно, ті діти, які здали завдання вчасно і отримали оцінки теж перевіряють та виправляють помилки всі перевірені роботи (самими учнями) вони оцінюють і рядом з оцінкою пишуть "самоперевірка".

1. Переглянути відео Розв'язання задач на рух (зробити конспект (у зошиті записати умову та розв'язок  двох останніх задач пояснених у відео, якщо ви не встигаєте то можливо призупинити відео) а також переглянути відео Розв'язування задач на відсотки" (аналогічно зробити конспект двох задач з цього відео)
2. Розв'язати № 1449, 1462 у зошиті відправити на перевірку до 22.04
УВАГА!!! Завтра контрольна робота об 11.15 буде відкрита, об 12.00 буде закрита. Роботи надсилати для перевірки до 13.00. Роботи прислані пізніше будуть оцінюватись нижчим балом.
З метою підготовки до контрольної роботи опрацюйте відео за темою "Вирази та рівняння"

22.04 Тема: Контрольна робота №7 Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь.

1. Виконати контрольну роботу на подвійному листочку. Сфотографувати та відправити на перевірку.
Пам'ятаємо! Відповідь у 1-6 завданнях, може бути без обчислень, якщо відповідь очевидна, якщо для відповіді необхідні обчислення, малюнок то їх необхідно привести у роботі.
Контрольна робота №7
Успіхів.
Після отримання всіх робіт буде відкрито розв'язок контрольної роботи. Всім виправити помилки, і оцінити свою роботу, біля оцінки написати "самоперевірка".
2. Після надсилання контрольної роботи провести самоперевірку домашньої роботи за 21.04. № 1449, 1462. Виправити помилки. Поставити оцінку, біля оцінки написати самоперевірка. Всі опрацьовані роботи в зошиті готувати до здачі після припинення карантину.


УВАГА!!!. Всі хто за поважної причини не написав контрольну роботу 7, терміново звертатись особисто до мене через ел. пошту або Вайбер.

23.04. Тема "Перпендикулярні та паралельні прямі"
Завдання.
Перевірити контрольну роботу:
виправити помилки пастою іншого кольору, 
оцінити свою роботу за шкалою 1-6 завдання (з короткими поясненнями) 1 бал за кожне завдання, 7-9 повний вірний розв'язок 2 бали, 
поставити оцінку, 
біля оцінки поставити самоперевірка. 
Роботу вкласти у зошит для перевірки після карантину, для формування стартової оцінки.
1. Переглянути відео "Перпендикулярні та паралельні прямі" виконати (незавершені) завдання з відео, сфотографувати виконані завдання та відправити на перевірку до 27.04 (тест виконувати не потрібно)
2. Опрацювати п.33, стор. 255, вивчити означення та вміти відповідати на питання у підручнику на стор. 258.

27.04. Тема "Перпендикулярні та паралельні прямі"
Завдання:
 Перевірити  побудову паралельних прямих за завданнями попереднього уроку.
1.Підготувати косинець, лінійку та пензлик.
2. Переглянути відео Побудова перпендикулярних та паралельних прямих. Виконувати завдання з відео створити конспект. При необхідності можна призупиняти відео.
Повторення теорії (хто потребує) Перпендикулярні та паралельні прямі
3. Виконати завдання та надіслати на перевірку до 28.04.


28.04. Тема "Координатна площина"
Завдання:
1. Перевірити ДЗ попереднього уроку, виправити помилки, оцінити свою роботу.
2. Переглянути відео Координатна площина. Знаходження координат точок та побудова точок. , зробити конспект, записати всі задачі, які розібрані у відео.
3. Ознайомитись з п. 34 підручника, стор. 262.
4. Виконати тренувальну вправу №1535, перевірити її за допомогою ГДЗ, виправити помилки.
5. Виконати завдання, та відправити на перевірку до кінця дня 28.04

29.04. Тема "Координатна площина"
1. Перевірити ДЗ попереднього уроку, виправити помилки, оцінити свою роботу.
2. Переглянути відео Координатна площина розв'язування задач , зробити конспект, записати всі задачі, які розібрані у відео. Якщо виникають труднощі з побудовою точок пропоную переглянути практичну роботу 
3. Виконати тренувальну вправу №1540 (2,3), перевірити її за допомогою ГДЗ, виправити помилки.
4. Виконати завдання, та відправити на перевірку до кінця дня 29.04

30.04. Тема "Розв'язування задач на застосування поняття координатної площини"

Завдання:
1. Перевірити ДЗ попереднього уроку, виправити помилки, оцінити свою роботу.
2. Переглянути відео Побудова геометричних фігур на координатній площині, зробити конспект, записати всі задачі, які розібрані у відео.
3. Проведіть дослідження виконавши вправи 1538 та 1539, перевірте результати в ГДЗ, виправте помилки, фото таблиці надішліть для перевірки до 03.05.
4. Виконати самостійну роботу, та надіслати на перевірку до 14.00 30.04.

04.05. Тема "Аналіз графіків"
Завдання:
1. Перевірити самостійну роботу, виправити помилки, поставити самооцінку, підготуватись до контрольної роботи.
2. Переглянути відео Графіки
3. Виконати домашнє завдання та відправити на перевірку до 20.00.

05.05. Тема "Графіки. Побудова графіків"
Завдання:
1. Перевірити домашню роботу, виправити помилки, поставити самооцінку.
2. Опрацювати відео Приклади графіків залежності між величинами, звернути особливу у вагу на побудову графіків.
3. Виконати завдання та відправити на перевірку до 20.00

06.05. Контрольна робота №8
УВАГА!!!
Контрольна робота №8 буде відкрита об 11.30 та закрита о 12.15. роботи надіслати до 13.30. Роботи надіслані пізніше можуть оцінюватись нижчим балом.

ПОВТОРЕННЯ
07.05. Перетворення виразів. Розв'язування рівнянь.
Завдання:
1. Перевірити контрольну роботу, виправити помилки, поставити самооцінювання.
2. Виконати завдання. Відправити на перевірку завдання з п.4.

12.05. Задачі на пропорційні величини й пропорційний поділ.
Завдання:
1. Перевірити завдання попереднього уроку, виправити помилки, поставити самооцінювання.
2. Виконати завдання. Відправити на перевірку завдання п.2

13.05. Основні види задач на відсотки.

Завдання:
1. Перевірити завдання попереднього уроку, виправити помилки, поставити самооцінювання.
2. Виконати завдання. Відправити на перевірку завдання п.2

14.05. Розв'язування задач геометричного змісту.
Завдання:
1. Перевірити завдання попереднього уроку, виправити помилки, поставити самооцінювання.

2. Виконати завдання. Відправити на перевірку завдання п.2

18.05. Розв'язування текстових задач.
Завдання:
1. Перевірити завдання попереднього уроку, виправити помилки, поставити самооцінювання.
2.    Опрацювати матеріали з метою підготовки до підсумкової контрольної роботи.

19.05. Підсумкова контрольна робота.
Контрольна робота буде опублікована об 11.30 та буде закрито о 12.15. Роботи надсилати до 14.00
Підсумкова контрольна робота

20.05. Координатна площина. (творчі роботи).

Завдання:
1. Знайдіть та запишіть координати всіх точок (послідовно) за допомогою яких побудовано малюнок.

21.05. Розв'язування рівнянь.
Завдання:
1. Згадайте властивості розв'язування рівнянь за допомогою відео.
2. Перевір розв'язані рівняння та знайди помилку, якщо вона є. В ДЗ запиши в якому рівняння помилка і виправ її.
3. Розв'яжи рівняння та склади ключове слово. Відправ на перевірку відповідь на п.2 та п.3.
4. Перевірте знайдені точки за малюнком, знайдіть помилки.

25.05. Розв'язування  рівнянь.
1. Перевіряємо домашнє завдання. 
Ключове слово: ЗДОРОВ'Я
2. Виконайте цікаве завдання та відправте на перевірку п.3.

26.05. Рівняння з модулем.
1. Згадаємо, як розв'язувати рівняння з модулем:
 - відео 1,
 - відео 2 (для зацікавлених, дивитись до кінця)
2. Виконати завдання уроку та відправити на перевірку.

27.05. Побудова точок на координатній площині.
Завдання: Створіть свій зоопарк

28.05. Узагальнення матеріалу за курс 6 класу.

Дякую Всім учням та батькам, бажаю гарного відпочинку і нових приємних вражень. Всі наші набуті навички залишаться з нами. З початком канікул.

Пройдіть ТЕСТ "Розв'яжіть рівняння" в системі LearningApps зробіть скріншот результатів чекаю на ел. пошту iroinarr@gmail.com 

Розклад числа на прості множники

Найменьше спільне кратне 

Найбільший спільний дільник

13 коментарів:

  1. Задайте питання, якщо є потреба

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ирина Николаевна,помогите пожалуйста №3 (БУКВА з)4y+7=-5+4y; 4y-4y=-5-7; Y=-12.В чем у меня ошибка?В ответе -12 нет???

      Видалити
    2. 4у-4у=0у, а 0у может біть равно только нулю, а у нас получилось -12. Значит решений нет

      Видалити
  2. Анонім25.03.20, 01:32

    Ирина Николаевна мне не понятно то что там все видео там нет контрольных и у меня не получается зделать!

    ВідповістиВидалити
  3. Ирина Николаевна,я правильно понимаю,в 10.00 30 марта нужно будет зайти на этот портал и сдесь будут задания к контрольной работе?Сдать ее не познее 11 часов ,так?

    ВідповістиВидалити
  4. Анонім30.03.20, 00:02

    Ирина Николаевна а же контрольна

    ВідповістиВидалити
  5. Не хвилюйся сдаси контрольну роботу індивідуально, коли зможеш

    ВідповістиВидалити
  6. Я не много не поняла
    Куда скинуть дз???
    Есть почта?🤔🤔

    ВідповістиВидалити
  7. Я все робив на листочках.

    ВідповістиВидалити
  8. вибачте а можна перездати контрольну в мене не було інтернету тількі зараз з'явився (Окуньков Артем)

    ВідповістиВидалити
  9. А если по gmail не отправляется, как можно отправить вам на Вайбер?

    ВідповістиВидалити